Nytt för nya hyllor!

Förutom biblioteksböcker blev det även lite böcker inhandlat i lördags. Jag och systen passade på att ta oss en tur till den lilla second-handen här i stan och där stod vår mormor i kassan dagen till ära. Då böcker kostar 1-3 kr styck eller 20 kr för en kasse är det inte mycket att fundera på. Dessa tre pocketböcker hittade jag!




Lyckan, kärleken och meningen med livet av Elizabeth Gilbert. Enligt lillasyster är det en bra bok även om filmen blev något av en flopp.

Höga förväntningari av Jennifer Belle. Efter vad jag kan utläsa av baksidan någon form av chiclit med en ung judinna i huvudrollen.

Längtans ö av Victoria Hisop. När min yngre syster hörde titeln trodde hon med ens att det var något Harlequin-liknande, men icke sa Nicke. Detta är en grekisk släktkrönika som kretsar kring ön Spinalonga, Greklands före detta spetälskekoloni, utanför Kretas kust.

/ Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0