Bokbloggsjerka 4-7 maj!

Denna helgen lyder Annikas fråga så här:

Brukar du delta i bloggutmaningar och i så fall vilka? Finns det någon utmaning du saknar men som du själv inte orkar/vill/kan dra igång?


Sara: Jag tycker det är roligt med utmaningar. En anledning är att jag har så mycket jag vill läsa, men har väldigt svårt att bestämma mig. Där kan en utmaning hjälpa mig lite extra på traven. Utmaningar som jag deltar i är Boktolvan samt våra egna månadsutmaningar, där jag och Bea utmanar varandra, ja och andra som också känner för att hänga på. Finns säkert en massa roliga utmaningar som jag skulle vilja starta upp eller bara hänga på. Är det någon som är på g att starta en spännande utmaning så lämna gärna en kommentar!

Bea: Förutom månadsutmaningarna har jag utmanat mig själv med några boklöften för i år. Just nu verkar det dock cirkulera en hel del frågor (11 st) och de svarar vi gärna på. Vill ni veta vad vi sysslar med för utmaningar just nu, gå in på fliken Läsutmaningar.

/Bea & Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0