Blir jag också en vinnare!

För någon vecka sedan kontaktades vi av kommunikationsbyrån Pronto som undrade om vi ville ställa upp på ett bokprojekt som skulle ge läsaren en mer spännande läsupplevelse som knöt samman verklighet och fiktion. Hela upplägget verkade intressant så vi ställde upp.
 
Tidigare i veckan dök det sedan upp ett mystiskt bokpaket. Paketet innehöll Pieter Thams roman Rekordvinnaren, från tidigare i år, men i ett lite annorlunda utseende...
 
 
I texten på omslaget, både på fram- och baksidan, var namnet på bokens huvudkaraktär utbytt mot mitt eget namn! Superfestligt! Och på insidan av skyddsomslaget fanns en hälsning från författaren.
 
 
 
Sen hade dom skickat med en trisslott för att förhoppningsvis även göra mig till en rekordvinnare. Men i och med detta har jag nu ett litet dilemma. När ska jag skrapa lotten? Ska jag skrapa den med en gång? Eller ska jag skrapa den efter att jag läst ut boken för att höja min läsupplevelse ytterligare. Jag menar, jag är ju faktiskt en potentiell miljonär och den känslan kanske får mig att bättre kunna leva mig in i boken. Nej, vi får nog ta en liten omröstning på det helt enkelt.
 

 /Sara

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken oväntad bonus! Skrapa NU röstar jag på (otålig person)!

2012-11-10 @ 15:28:43
URL: http://nobelprisprojektet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0