Bokbloggsjerka: 2-5 november!

Veckans fråga från Annika lyder så här:
 
Vad ska du ägna dig åt för bokiga aktiviteter under halloweenhelgen?
 
Ja, helgen är snart förbi och lite bokiga aktiviteter har det blivit, men inte så många som vi kanske hade hoppats.
Planen var att göra en second-hand-runda under lördagen för att leta efter bokiga fynd, men eftersom lördagen var en söndag, eller en röd dag, var det ju inte mycket som hade öppet. Det fick bli lite läsning istället. Jag borde ta tag i Pythians anvisningar och läsa ut den, för det är verkligen super bra. Men det kommer bara en massa annat mellan. Först var det första boken i Jeaniene Frosts serie om Cat (Nighthuntress) och nu senaste Femtio nyanser av mörker. Jag måste skärpa mig!
 
Lördagskvällen spenderades sedan med Bea och hennes E. Det bjöds på quesadillas, som jag aldrig ätit förut, men supergott var det! Sen avslutades kvällen avslutades med godis och film.
 
/Sara
 
Pythians anvisningar Halvvägs till graven Femtio nyanser av mörker
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0