Läsutmaning: September!

Både jag och Bea hade som boklöfte att läsa hyllvärmare, men det är ofta svårt att hitta motivationen till att läsa en gammal bok när det hela tiden strömmar in nya, spännande böcker i bokhyllan.
 
Så därför kör vi en hyllvärmar-utmaning denna månaden. Senast vi gjorde detta var i mars, och det är faktiskt dags att ta tag i det igen. För att klassas som hyllvärmare måste boken ha stått i hyllan i över ett år.
 
Själv är jag lite sugen på att ta tag i Saga Borgs serie Jarastavens vandring, som även är en av de serier som jag hoppas kunna avsluta i år. Men vi får se vad jag väljer!
 
Månadens utmaning blir alltså att läsa två hyllvärmare!
 
(fast så här illa är det faktiskt inte...)
 
/Sara


Kommentarer
Postat av: Lena

Serien Jarastavens vandring är så himla bra tycker jag!

2012-09-03 @ 21:10:22
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0