Tipsa oss och vinn en bok!

 
Den 14:e februari är det ju som bekant Alla hjärtans dag. En högtid varken jag eller Bea firar och har väl inte tänkt att börja fira heller. Och skulle vi firas skulle nog en bok vara en mer uppskattad gåva än blommor och choklad. (Vi förutsätter att alla bokbloggare nickar och instämmer...)
 
Därför tänkte vi köra en utlottning där vinnaren får en liten Alla hjärtans dag-present av oss. En valfri pocketbok från adlibris till ett värde av 50 kr.
 
Adlibris Bokhandel
 
För att delta i utlottningen ska ni göra följande:
1. Lämna en kommentar med ett romantiskt boktips!  OBS! Skicka ett mejl istället: [email protected] Att kommentera verkar inte alltid fungera.
2. Skriv också i kommentaren vilken bok ni önskar er om ni vinner utlottningen. Lämna gärna en länk om ni är ute efter en specifik utgåva.
3. Gilla oss på facebook och följ oss på bloglovin, om ni inte redan gör det förstås :)
4. Tipsa gärna om utlottningen på er egen blogg, det är inget måste, men kul om många hittar hit!
 
Tävlingen avslutas den 7 februari 23.59. Då får förhoppningsvis vinnaren sin bok i tid till Alla hjärtans dag.
 
/Sara & Bea


Kommentarer
Postat av: Hundöra

Tack för en trevlig tävling! Bok är bättre än

1. Om ni gillar Stolthet och fördom så kanske ni gillar (förutom andra Austens böcker) Hustrur och döttrar av Elizabeth Gaskell. En jättefet bok, men den går snabbt att läsa och har en härlig romantisk historia.

En dag av David Nicholls har en rolig koncept, ganska typisk kärlekshistoria men ändå bra.

Det är de jag kommer på just nu. Sen finns det en massa ungdomsböcker som kommit ut på senaste tiden (t ex Dash och Lilys utmaningsbok, Lola and the Boy Next Door osv), men jag antar att ni redan läst många av dem? :)

2. Vinner jag vill jag nog ha Wallflower (även om det är filmomslag :P ) http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9186634399 eller

3. Jag har gillat bloggen både på Facebook och Bloglovin. Kallas för Bokmärkt hos Hundöra.

2013-01-30 @ 09:35:38
URL: http://www.hundora.se/bokkupan/
Postat av: Emilie

Nickar, instämmer och är gärna med i tävlingen ;)

Skulle jag vinna skulle jag gärna vilja ha "Jag skulle aldrig ljuga för dig": http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9174292943

Och jag är såklart redan en följare av er blogg :)

2013-01-30 @ 21:43:36
URL: http://bokhandlarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0