The Dream Hunter!

I den elfte boken i Sherrilyn Kenyons evighetsserie introduceras en ny övernaturlig figur i handlingen. Den så kallade Dream Huntern.
 
Arikos, an Dream-Hunter condemned by the gods to live forever without emotions and who can only experience feelings through the dreams of others, is given the chance to live two weeks as a mortal man, in exchange for acquiring a human soul, Dr. Megeara Kafieri, a woman determined to salvage her late father's reputation by finding the fabled island of Atlantis.
 
Gillar man grekisk mytologi och arkeologi samtidigt som man är en inbiten romanceläsare. Ja, då kanske detta passar alldeles utmärkt. Precis som allt jag läst av Kenyon är detta välskrivet och underhållande. Men sidorspåret med dröm-snubbarna kommer nog inte höra till mina favoriter i serien. I jämförelse med de böcker som jag hittills räknar som mina favoriter i serien, så framstår The Dream-Hunter som en ganska medioker bok, tyvärr.
 
Själv längtar jag till bok nummer 15 då äntligen Acheron ska få spela huvudrollen. Bara tre böcker kvar innan jag kan sätta tänderna i den godbiten!
 
 
/Sara
 
The Dream-Hunter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0