Lite smått och gott från Bokus!

Jag provade att beställa från Bokus för första gången i förra veckan. Jag har alltid handlat på Adlibris innan - vet inte varför det har blivit så, men kände nu för lite variation. Anledningen till inköpen var att min läsdagbok snart var slut och då passade jag även på att beställa hem lite annat smått och gått. Nämligen dessa böcker.
 
 
♣ Läsdagbok - kan inte nog prisa nyttan hos denna lilla bok.
♣ Det sällsamma fallet Benjamin Button och The Great Gatsby av F. Scott Fitzgerald.
♣ Huset Ushers undergång av Edgar Allan Poe.
 
Benjamin Button och Usher är noveller från Novellix. Har inte läst något av förlagets utgivning tidigare och efter Gatsby ville jag läsa mer Fitzgerald. Tror detta kommer att bli en lätt beställning att läsa igenom. =)
 
/ Bea
 


Kommentarer
Postat av: Linnea

De där böckerna skulle jag också vilja ha! :)

2013-06-15 @ 16:50:57
URL: http://www.bokblomma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0