På min önskelista #1

Jag tror det finns många bokbloggare med mig som älskar att skriva listor, och kanske framför allt önskelistor. Min wishlist på Bookdepository är nästan för lång, det finns helt enkelt alldeles för mycket som jag vill ha. När det kommer till serier, och speciellt fortsättningar på serier, har jag bestämt att jag inte får köpa fortsättningen förrän jag läst ut föregående bok. Det är så lätt att köpa på sig alldeles för mycket serier annars, som man sen kanske inte ens hinner påbörja. Hur som helst tänkte jag i alla fall dela med mig av lite av böckerna som finns på min önskelista just nu.
 
Här kommer några böcker som jag väldigt gärna skulle vilja klicka hem inom en snart framtid:
 
The Unbecoming of Mara Dyer The Unbecoming of Mara Dyer av Michelle Hodkin - Har bara hört bra saker om den här serien och nu när jag faktiskt lyckas avsluta lite serier känns det som om jag gott kan påbörja några nya.
 
Eve of DarknessEve of Darkness av Sylvia Day - Jag är jättenyfiken på den här övernaturliga serien av Sylvia Day. Hon är ju ändå en av mina favoritförfattare och det känns som om den här Marked-serien kan vara lite annorlunda mot det jag tidigare läst av Day.
 
Anna and the French KissAnna and the french kiss av Stephanie Perkins - Även detta en bok som jag hört oerhört mycket bra om. Känns som om alla har läst den snart. Jag ska köpa den, snart...
 
Pushing the LimitsPushing the limits av Katie McGarry - Den här boken är jag väldigt pepp på, samtidigt som jag är rädd att den ska vara lika ångestframkallande som t.ex. Underbara helvete aka. Beautiful disaster, som jag visserligen älskade men som också fick mig att må ganska dåligt.
 
Crown of MidnightCrown of Midnight av Sarah J. Maas - Fortsättningen på Throne of glass som jag väldigt gärna vill läsa innan jag hinner glömma för mycket från första boken. En riktigt lovande serie!
 
Dark Triumph: Book 2 of His Fair Assassin SeriesDark triumph av Robin LaFevers - Även detta en fortsättning på en serie nämligen His Fair Assassin. Jag gillade första delen mycket i denna historiska serie.
 
 
Vad har ni på era önskelistor just nu?
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Vargnatts bokhylla

The Unbecoming of Mara Dyer har jag också blivit nyfiken på efter att bara ha hört bra saker

2014-06-28 @ 11:41:39
URL: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se
Postat av: Malin

Har haft Mara Dyer stående i bokhyllan länge, men i sommar tänkte jag ta tag i den. Den verkar ju så bra!

2014-06-28 @ 12:14:54
URL: http://mittbokligaliv.com
Postat av: Iza

Anna and the French kiss är hur mysig som helst!

2014-06-28 @ 16:59:45
URL: http://izadoramelodyfrost.wordpress.com/
Postat av: Lena

Jag har så många böcker på min önskelista så jag skulle gå i personlig konkurs om jag skulle köpa alla. Dessutom måste jag hålla upp med bokköp tills jag läst ikapp alla jag redan har....och det är många :)

Svar: Det är ju samma här dessvärre. Det finns alldeles för mycket oläst i mina hyllor. I alla fall tresiffrigt... Jag försöker att läsa minst två böcker ur hyllan för varje ny bok som hamnar där, men det är svårt även det. /Sara
Bea, Sara och Judit

2014-06-28 @ 17:12:20
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0