Ta kontroll över bokhyllan - uppdatering #3

Så här slutade min hyllvärmarläsning för februari 2015. Det blev en hel del tycker jag. Även om det råkade komma några e-böcker och en bokcirkelbok emellan.
 
Lästa hyllvärmare:
Charmed - Nora Roberts
Enchanted - Nora Roberts
Mord med guldkant - J.D. Robb (aka Roberts)
Evernight - Kristen Callihan
Fall from India Place - Samantha Young
Flame - Amy Kathleen Ryan
Ni älskar dem inte - Belinda Bauer
Här och nu - Eva Ludvigsen
Om jag stannar - Gayle Forman
Sucka mitt hjärta men brist dock ej - Mark Levengood
Över näktergalens golv - Lian Hearn
 
 
Övrig läsning:
Rock Courtship - Nalini Singh
The Backup Boyfriend - River Jaymes 
Stay - Riley Hart 
Pretend - Riley Hart 
Tango för vilsna själar - Lucy Dillon
 
 
Hyllvärmare vs. Nya böcker: 11-5 ( 68,75% hyllvärmare)
 
På min inspirationslista lyckades jag kryssa för hälften av böckerna och det får väl vara godkänt...
 
 
 
 
Hur gick det för er andra?
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0