Lite nytt till hyllorna!

Under januari har det trillat in lite nytt till hyllorna. Mer är dessutom på väg, men jag fick ett mejl från bokus om att min order var försenad. Hoppas inte med allt för mycket bara, eftersom paketet innehåller min bokcirkelbok, för kommande träff, och den måste jag ju hinna läsa. Dessutom hängde två lagerrensningsfynd med, en Nora Roberts och en Sylvia Day. Men om de får vänta tills mars är ju inte hela världen. Februari ska jag ju ändå bara försöka att läsa ur min egen bokhylla.
 
Maken hade namnsdag i Januari och jag såg det som en ursäkt att beställa hem lite böcker till honom. Böcker som även jag själv kan tänka mig att läsa, förstås :) Valet föll på Brent Weeks fantasytrilogi The Night Angel.
 
 
Sen passade jag även på att klicka hem en romantisk historia av Judith McNaught, efter ett tips från självaste romancedrottningen. Den kostade ju bara 29 kronor, lite svårt att motstå då...
 
 
I veckan kom också ett recensionsex från Opal. En svensk ungdomsbok med övernaturliga inslag, som jag i skrivandets stund håller på och läser. Korpmåne av Theres Henriksson.
 
 
 
Vilka böcker har hittar hem till er under Januari?
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sofia Fritzson

Jag har haft världens lässvacka i januari, läste inte ett ord på 2 veckor! Det var jättejobbigt! Men tack vare Julia Quinn så blev jag botad, två böcker ur hennes Bridgerton-serie har hittat hem till mig. Var hittade du McNaught så billigt? Har också spanat på den :)

Svar: Jag hade tur och hittade de på bokus lagerrensning. Brukar alltid kolla den varje gång jag ska köpa något. Ibland har man tur och hittar några riktiga fynd. Men man får vara snabb, för böckerna försvinner fort ibland.
Bea, Sara och Judit

2015-01-31 @ 10:14:09
URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Lena

Alla dina böcker verkar intressanta.

Själv har det blivit böcker från second hand och från Adlibris denna månad. Är du nyfiken på vilka så har du länkarna till inläggen här.
http://lenasgodsaker.blogspot.se/2015/01/arets-forsta-second-hand-fynd.html
http://lenasgodsaker.blogspot.se/2015/01/paket-fran-adlibris.html

2015-01-31 @ 11:13:02
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0