Nytt i hyllan - Januari!

Januari - Månaden då man ska hålla igen på bokshoppandet och ladda inför bokrean...
 
Det gick ju sådär. Sex böcker blev det och det är faktiskt två färre än förra året, så jättefarligt är det ju inte. Det värsta är att min läsning har gått lite på halvfart under månaden och gör fortfarande. Vi får se om det släpper i februari.
 
Här kommer en bid på månadens fina nykomlingar:
 
 
 
Crossroads är från en beställning som jag gjorde runt jul men som inte hittade hit förrän efter nyår. Rock Redemption och Prince´s Gambit är från Bokus, Captive Prince från Bookdepository, Kärlek om befriar från Återbrukets second hand och Hudhunger ett recex från Piratförlaget.
 
Tre av böckerna har jag redan hunnit läsa. Mer om Crossroads kan ni läsa här. Mina tankar om Rock Redemption och Hudhunger kommer inom kort på bloggen.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: C.R.M. Nilsson

Kul att du har köpt hem C. S. Pacats böcker! Jag tycker väldigt mycket om dem och ser fram emot den avslutande delen som kommer senare i år :)

Svar: Vad kul att du gillade dem. Jag hoppas att de ska passa mig. Ska plocka upp första boken omgående. /Sara
Bea, Sara och Judit

2016-01-31 @ 19:21:01
URL: http://lacrimamens.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0