Månadsrapport: Augusti

Nu är månaden inte riktigt över än, men läsningen har fått stå tillbaka under gårdagen och idag på grund av sjuka barn. Annars har augusti varit en trevlig läsmånad där jag har hunnit med lite av varje. Romance, feelgood, deckare, dystopi m.m. Att läsa varierat gör att jag uppskattar även mina favoritgenres ännu mer. Här kommer ett collage av böckerna. Så fina allihop!
 
 
 
 
Månadens böcker
Taking it all - Maya Banks (Surrender trilogy #3)
Annabelle - Lina Bengtsson
Mitt (inte så) perfekta liv - Sophie Kinsella
Reisa: Röda ögon - Emelie Kempe (Röda ögon #1)
Smak för kärlek - Nora Roberts
Saker ingen ser - Anna Ahlund
 
 
Till Boktolvan: 0 (6/12) Den här utmaningen börjar gå trögt, men jag ska försöka skärpa mig lite till nästa månad...
Till Nora Roberts-utmaningen: 1 (7/10)
Avslutade serier: 1 (5/10)
Goodreads reading challenge: 6 (58/75)
 
Månadens favorit: Det måste bli Saker ingen ser. Jag slukade den på en eftermiddag. Anna Ahlund skriver engagerat och befriande. Jag bara flyter med i handlingen tillsammans med karaktärerna. Det är inte ofta läsningen går så lätt som i hennes böcker och att kunna skriva så är en konst i sig. En recension av boken kommer lite senare.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Ser ut som trevliga böcker.

2017-08-30 @ 19:29:13
URL: http://https://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0