Månadsrapport: September

På grund av bokmässan blev den här måndadsrapporten något försenad. Jag läste hur som helst många bra böcker som jag ser fram emot att få tipsa er om under veckorna som kommer.
 
 
 
 
 
 
Månadens böcker:
Väntar tills natten kommer - Christoffer Holst
Kärlek på en gul cykel - Fredrik Frängsmyr
Tjurnatten - Caroline Hurtig
Queen of Shadows - Sarah J. Maas (Throne of Glass #4)
Sargad - Flynn Berry
Ett oemotståndligt begär - Birgitta Bergin (Anna Holm #3)
Vara Frank  - Peo Bengtsson
Jag ropade - Frida Hallberg
The last honest woman - Nora Roberts (O´Hurleys #1)
Den du var - Frida Hallberg
Dance to the piper - Nora Roberts (O´Hurleys #2)
Vei: Bok 1 - Sara Bergmark Elfgren & Karl Johnsson
Skin deep - Nora Roberts (O´Hurleys #3)
 
 
Till Boktolvan: 0 (6/12) Den här utmaningen går fortsatt trögt, skärpning...
Till Nora Roberts-utmaningen: 3 (10/10)
Avslutade serier: 1 (6/10)
Goodreads reading challenge: 13 (71/75)
 
Månadens bästa: Jag läste många bra böcker under september. Allra bäst var nog ändå Queen of Shadows. Vilken fantastisk serie! Men jag gillade också The last honest woman och Den du var riktigt mycket! Och Vei får vi heller inte glömma. Underbar läsmånad med andra ord!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Ser ut som en trevlig hög. Har läst Som ett brev på posten av Birgitta Bergin. Gillade den så jag skall läsa uppföljaren och är nyfiken på hennes tidigare böcker.

2017-10-07 @ 16:36:32
URL: http://https://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0