Hur har det gått med förra årets bokmässeböcker?

Inför bokmässan 2016 gjorde jag en liten utvärdering för att se hur många av förra årets fynd som faktiskt blivit lästa och jag tänkte göra samma sak i år. Som en liten påminnelse till mig själv att inte shoppa ihjäl mig, utan faktiskt bara köpa böcker som jag kommer att läsa.
 
Här kommer förra årets böcker: 12 st (+en liten fin anteckningsbok)
 
Och av dessa 12 har jag faktiskt läst 9 stycken. Helt klart godkänt! Sist hade jag läst 10 av 15 köpta böcker. Och sedan dess har jag bocka av ytterligare en bok från inköpen 2015. Men det är ändå skönt att se att jag blir bättre på att hålla tillbaka för varje år som går, trots att alla fina montrar gör att det kliar i fingrarna.
 
Vi får se hur jag lyckas i år!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0