Inför bokmässan #3 - Fantastikgränden

Ni som känner mig vet att jag, förutom romantik, är svag för det övernaturliga. Gillar ni också den typen av böcker ska ni inte bara besöka Seraf förlag som jag tipsat om tidigare, utan strosa runt i hela Fantastikgränden. Jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna. Här finns nämligen allt!!
 
Episk fantasy, sci-fi, skräck, urban fantasy, paranormal romance, sagor.
Drakar, pirater, demoner, vampyrer, formskiftare, gudar och gudinnor, alver, änglar. 
Ni ser. Det finns nästan inga gränser. 
 
 
 
Ett tips är att hålla utkik efter boken ovan på mässan. Den innehåller nämligen material om förlag och författare som medverkar i montrarna, massor av boktips och lite smakprov. Vill ni har lite tips redan nu kommer det några här:
  • Andra Världar A03:52
  • Annah Nozlin A02:52
  • Fantasiförlaget A02:52
  • Marchetti förlag A03:52
  • SF-Bokhandeln  A02:42
  • Mörkersdottir A03:52
  • Annorlunda förlag A03:48
Lova nu att ni gör ett besök i Fantastikgränden. För det är också där jag kommer att hålla till under lördag och söndag. Mer info om det kommer senare, men jag hoppas vi ses!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0