Inför bokmässan #5 - Här hittar ni mig (plus några till)

Som jag har nämnt tidigare kommer ni att hitta mig i Fantastikgränden i år. Under lördag och söndag kommer jag och mina böcker finnas i monter A01:52 tillsammans med ett gäng andra författare. Jag är givetvis där med Ensamvarg och uppföljaren Varghamn och kommer ha ett fint paketpris på de två första delarna i Flocken-serien under helgen. Böckerna går givetvis att köpa en och en också ;)
 
 
 
Jag kommer också att hålla två presentationer i montern där jag berättar lite mer om serien jag skriver på. Vill ni höra det ska ni infinna er vid monter A01:52 klockan 15:00 på lördag eller 11:00 under söndag
 
 
Men jag är förstås långt ifrån ensam i montern. Där finns ett helt gäng andra författare inom fantastikgenrerna också. En del medverkar under hela bokmässan, andra under utvalda dagar. Här kommer lite kort information om dem:
 
  • Ulrika Fjellborg: Författare till serien Krönika över Yggdrasil som hittills utkommit i fyra delar. Krönika över Yggdrasil. Embla Krönika över Yggdrasil. Alma
  • A.R. Yngve: Författare och illustratör. Aktuell med mellanåldersboken Staden under jorden samt fjärde delen i serien Darc Ages - Maskernas stad. Mer om författaren kan ni läsa här.
     
     
  • Tora Greve: Konstnär och författare. Hon har medverkat i flera antologier, skrivit serien Siriuskrönikan och nu senast steampunkromanen Hammerslag: En Oscariansk alternativhistoria. Läs mer om Toras utgivning här.
  • Sandra Petojevic: Författare till serien Maktens tiaror.
  • Bertil Falk: Lönnerstrands noveller
  • Monic Arvidson W: Vattenhästens öga
 

Har ni vägarna förbi Fantastikgränden titta gärna in och säg hej eller stanna och prata en stund. Jag bits inte och jag är tämligen säker på att det gäller för resten av författarna i montern också :)
 
Här kommer monterschemat för resten av presentationerna i A01:42

Torsdag: 
Kl. 11: Monic Arvidson W: Vattenhästens öga
Kl. 11.10: Tora Greve: Hammerslag
Kl. 11.20: Sandra Petojevic: Maktens tiaror
Kl. 15: Bertil Falk: Lönnerstrands noveller
Kl. 15.10: Ulrika Fjellborg: Krönika över Yggdrasil
Kl. 15.20: Tora Greve: Siriuskrönikan

Fredag:
Kl. 11: Lönnerstrands noveller
Kl. 11.10: Krönika över Yggdrasil
Kl. 11.20: Siriuskrönikan
Kl. 15: Millinimbus: Riddare av gummistövlar
Kl. 15.10: Hammerslag
Kl. 15.20: Maktens tiaror

Lördag: 
Kl. 11: Siriuskrönikan
Kl. 11.10: Krönika över Yggdrasil
Kl. 11.20: Hammerslag
Kl. 11.30: Vesuvius: Maktens tiaror eller Havsprinsen
Kl. 15: Sara Dalengren: Flockenserien
Kl. 15.10: Lönnerstrands noveller
Kl. 15.20: AR Yngve: Maskernas stad.

Söndag:
Kl. 10 Litteraturscenen: Siriuskrönikan. Författaren Tora Greve läser och berättar om fantasy, astronomi och konst. 
Kl. 11: Flockenserien
Kl. 11.10: Lönnerstrands noveller
Kl. 11.20: AR Yngve: KG Johansson: Staden under jorden.
Kl. 15: Hammerslag
Kl. 15.10: Krönika över Yggdrasil
Kl. 15.20: Siriuskrönikan
Kl. 15.30: Vesuvius: Maktens tiaror eller Havsprinsen

 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Synd att hälsan tryter annars hade jag garanterat kikat förbi er monter. Har läst A.R Yngves Darc Ages-serie och är så nyfiken på nya boken. Även dina böcker lockar.

2017-09-27 @ 15:49:56
URL: http://https://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0