Archangel's Kiss

Jag kunde inte hålla mig särskilt länge innan jag var tvungen att läsa den spännande fortsättningen på Angels' Blood av Nalini Singh.
 
I andra boken om Elena Deveraux får vi följa hennes kamp för att anpassa sig till sitt nya odödliga liv. Men även om odödlig svävar hon i ständig fara. Mäktiga vampyrer, änglar och ärkeänglar kan fortfarande döda henne även om hon inte längre åldras. Och Raphael har gott om fiender som ser Elena som Raphaels enda svaga punkt.
 
Mystiska dödsfall, kidnappade änglar och stundande gränskrig verkar vara verket av en ängel desperat att stiga i rank och inte blir det bättre av att den mäktigaste ärkeängeln av dem alla, Lihjuan, tagit ännu ett steg närmare ren ondska.
 
Archangel's Kiss är spännande och actionfylld. Samtidigt är den sliskigt romantisk och passionerad.  Behöver jag säga att jag älskar det här?
 
/Sara
 
Archangel's Kiss


Kommentarer
Postat av: Boktrollet

Har faktiskt fått hem en annan bok av samma författare precis Slave to Sensation heter den. Har inte sett namnet innan men helt plötsligt dyker det upp överallt. :P

Svar: Ja, nu när jag läser hennes serie om Elena blir jag sugen på att läsa hennes slav to sensation-serie också. Ska bli spännande att läsa vad du tycker om den serien.
Beas Bokhylla

2012-08-19 @ 16:58:28
URL: http://boktrollet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0