Wolfsbane!

How many trials can love survive?
 
Ja, det kan ju undra. Men eftersom det finns en till bok i serien hoppas jag innerligt att Calla och Shay inte ger upp riktigt än.
 
Denna uppföljare till boken Nightshade var riktigt, riktigt bra. Många frågor som jag hade från föregående bok besvarades nu, förutom hur hela det här äventyret slutar vill säga. Det har man sparat till nästa bok. Wolfsbane är fullproppad av action och spänning och lyckas riktigt bra som andra boken i en trilogi. Den kändes inte som en transportsträcka till slutet i nästa bok utan spänningen bibehölls genom hela boken och den avslöjade tillräckligt många spännande fakta för att hålla läsaren fullständigt fast. För fast var jag. Precis som jag var fast när jag för ett par månader sedan läste Nighthade.
 
Precis som då tycker jag att författaren har gjort ett jättebra jobb med hela bakgrundshistorien, världen boken utspelar sig i och fram för allt alla karaktärerna. En klar fullpoängare från mig!
 
/Sara
 
Wolfsbane


Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Åh vad kul med en till som gillar Wolfsbane! Vet att många har blivit besviken på den men personligen så tycker jag att den är minst lika bra som Nightshade! Ska bli spännande att se vad du tycker om den sista boken ^^

2012-08-11 @ 21:44:50
URL: http://boktycke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0