Bokbloggsjerka 13-16 jan

Helgens fråga från Annikas blogg lyder så här:

Fick du några bokliga julklappar i år?

Sara:
Får väl börja med att försöka vara lite småkul och påpeka att i år har jag inte fått några juklappar än... Men 2011 fick jag, vilket flera av er redan har läst, Eldvittnet av Lars Kepler som jag sett fram emot så länge. Har faktiskt inte hunnit läsa den än, fy på mig! Sen fick jag också en bok av Tranströmer.

Bea: Även jag fick ovan nämnda bok av Tranströmer, vilket ni kan läsa om här. Dessutom fick jag några kok- och bakböcker. En utav dem invigningsbakade jag ur igår och så här fina blev de muffinsen!




Enligt boken skulle de se ut så här...



Har inte smakat än, men det ser goda ut...







Kommentarer
Postat av: Jessica

Smarrigt!

2012-01-16 @ 15:43:46
URL: http://denvarbra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0